Evgabook празнува първият си рожден ден

Искам да благодаря на всички мои клиенти, приятели, познати и последователи на страницата ми във фейсбук - "Фотокниги от Евга"! Щастлива съм, че съм заслужила доверието Ви и вече една година, благодарение на клиентите поръчали при мен различни продукти има какво да покажа. Ще продължавам и занапред да провокирам любопитството Ви с нови, атрактивни продукти, подходящи както за спомен, така и за нестандартен подарък.

Днес фен страницата ми "Фотокниги от Евга" става на една година, а в началото на ноември отбеляза 1 000 - ния си почитател! Гласовете са придобити по естествен път и са станали 1 000 за една година.
Макар за повечето собственици на страници тази бройка да е малко, за мен е много и съм благодарна от подкрепата на всички фенове!

Също от толкова време е създаден и сайтът ми www.evgabook.com. Той е моето кратко представяне пред онлайн аудиторията.
Обичам работата си, влагам изключително енергия в дизайните които създавам и това е така, защото всички материали, предоставени ми за фотокниги, колажи, покани, канави, арт-декори или видео, са свързани с положителна емоция, предавана от материалите на самия клиент.
Във фейсбук страницата си публикувам повече от нещата, които изработвам. 

През тази една година мога да кажа, че  всичко постигнато до тук е малко по-малко, стъпка по стъпка и с едно голямо желание за прогрес и развитие от моя страна.
Всеки човек създал сайт, блог или страница е с надежда, че това е достатъчно за да се чете блога му, да се харесва страницата му или успешно да продава продукта си. За жалост, ако не си фирма или голяма компания, средствата за реклама са скъпия метод за да просъществуваш в интернет пространството.
Освен реклама е нужно и SEO оптимизиране, но всичко това не става с магическа пръчка и ако човек е настроен за изключителна популярност за един ден - няма как да стане... или може би ще стане, но няма да бъде трайно.
Оптимизацията за търсачки е неразделна част от прогреса на всеки проект в мрежата, но спецификата в него се открива бавно, с много усилия и грешки, поради тази причина Делчо Делчев /SEO – специалист/, създал личния ми сайт, не ми даде празни надежди от рода на "още утре ще си в челните позиции на Google". Той ме подготви за бавното изкачване по "стълбата", което зависи не само от визията, но и от валиден и добре структуриран HTML код, ключови думи, подходящи връзки.

Делчо създаде и социалните ми мрежи, които са важна част за оптимизирането на сайта, разясни ми как да се грижа за тях и да актуализирам съдържанието.
Без помощта му, професионалния подход и напътствията, не бих имала мотивацията да продължа с малкото средства с които разполагам.
Горещо го препоръчвам като партньор, защото успехът ще е гарантиран.

Още веднъж благодаря на приятелите ми, на клиентите поръчали продукт от Evgabook, на почитателите на фен страницата ми във Facebook, на Делчо Делчев! Всички ВИЕ ме стимулирате да се стремя към съвършенство!




Фото книги от

0 коментара: