Честит сватбен ден!

Две сърчица туптят от вълнение, от днешния ден нататък ще бъдат семейство!
Това са Ванчето и Ангел!
Днес 26 октомври е техният сватбен ден!

Искам да им пожелая да са сплотено семейство, да се обичат истински, да бъдат и приятели! Нека семейното им гнезденце бъде винаги топло и пълно с щастие!
Честито ви сватба и наздраве!

Щастлива съм, че бях полезна и изпълних едно тяхно желание - изработих индивидуален дизайн за сватбената им покана.
На първата ни среща двамата днешни младоженци ми обясниха как си представят поканата, след това ми изпратиха мостра за да придобия представа.
Ето как изглеждаше мострата:

Уточнихме размер, цвят на снимките, текст и започнах да творя за тях...

Първите ми демо покани не им допаднаха:


Но след нужните корекции, останаха удовлетворени от резултата.

Направих два варианта - тъмен и светъл, тъй като снимките на модела, който ми показаха първоначално, бяха с тъмен фон.


Ето и поканата, която избраха те:

Честит сватбен ден на Ванчето и Ангел!



Поздрави: Evgabook


Фото книги от

0 коментара: