Какво ме накара да се усмихна и почувствам празника

Благодаря на познати и приятели за надъхващите пожелания по случай рождения ми ден, които ми споделиха във Facebook!



Денят ми започна с усмивка.


Съседката ми ме засече до асансьора и ме попита:
 - Кой има рожден ден от вас?
В първия момент си мисля - не вярвам да има Skype или Facebook...и после отговорих:
 - Аз.
Тя тогава сподели:
 - Снощи не можех да заспя и след 24 часа, чувам децата да пеят "Happy Birthday" и си викам, само са чакали да мине полунощ за да поздравят майка си.
Стана ми хубаво, усмихна ме жената, защото най-после разговаря с мен, обикновено когато я поздравя, тя не откликва.
Следващото нещо, което ме усмихна днес: Google. Отварям браузъра и гледам тортички, сладкишчета, свещички, а в "балончето" честитка.


Искам да се извиня на близките и приятелите ми, които винаги са присъствали на рождените ми дни, че тази година няма да ги поканя, те всички знаят, че ще го отпразнувам с тях в по-добри времена...


Приготвих торта за децата, мисля че съм "задобряла" и в дизайна на торти.
Черпя само виртуално парче!


Благодаря на всички за смс-ите, обажданията и красивите цветя!



Фото книги от

0 коментара: