Лято в Приморско

 Приморско... най-големите и най-дългите плажове по българското черноморие.

 Ситен пясък, чиста вода, млади хора, животът кипи през летния сезон там.

Обичам да снимам и общо взето снимките ми са на плажуващи хора, които са били в близост до мен :) /тъй като мен все няма кой да ме снима :D/

 Мое хоби и работа е да събирам снимките във т.н. колажи или по-точно ги правя за страници на фотокнига, така събрани и подредени снимките оформят история за събитие, екскурзия или празник. На всеки би му харесало да разглежда фотокнига в която са събрани усмивките и преживяванията му.

Ако разполагах с професионална техника, може би снимките, които направих щяха да са още по-добри, но и с любителския си фотоапарат успях да уловя непринудени моменти :).





Слънчеви поздрави от мен за симпатичната млада дама, която ме вдъхнови да направя тези свежи летни страници!

Фото книги от

2 коментара:

  1. Раят не е място, раят е миг, почувстваш ли го
    той живее завинаги в теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Цитат: "Понякога животът е голям скъперник - човек прекарва дни, седмици, месеци, дори години без да изживее нещо ново. От друга страна, след като отвори някоя врата, през нея нахлува една истинска лавина. В даден момент нямаме нищо, а в следващия получаваме повече, отколкото можем да понесем ..."


    Паулу Куелю, " Единайсет минути"

    ОтговорИзтриване