Най-голямата сватбена фотокнига от Evgabook



Това са първите младоженци избрали вариант на фотокнига с меки страници. Книгата им се състои от 6о страници и е от най-големия размер 30х30см. След като я поръчаха те заминаха за Испания. Доста време отне за да изработя дизайна на фотокнигата, тъй като за меките страници всяка си е с отделен проект. Но пък почти всичките им снимки от сватбения ден бяха в нея. За да компенсирането закъснението в изработката, реших да им направя подарък - малка фотокнижка с твърди страници, хем да видят и как изглеждат от другия вид. 

След като направих техния сватбен албум, започнах да подготвям материали за сайта, който вече имам. Тъй като тези двама влюбени ме вдъхновиха изключително с естественото си излъчване, реших да го попитам, дали са съгласни да ползвам техни снимки за корицата, която ще е заглавна в Evgabook. За моя радост, те се съгласиха и до ден днешен присъстват като лица и на сайта ми, а също и на блога ми тук в Blogspot.

Благодаря им от сърце!

Видеото от сватбеното им тържество го монтирах също аз. Изискването им бе началното клипче да е като приказка. Изпратих им текст, който да одобрят и коригират там където не им допада, след това трябваше някой да го изчете и да се монтира под кадрите, които бях подбрала. Мелодията също трябваше да е в синхрон и смисъл с кадри и глас. Смятам, че се справих добре и те получиха прекрасно видео в комплект с фотокнигата от целия им сватбен ден.

Няма да забравя думите на Наталия:
- Искам фотокнигата ни да е толкова много страници, че като седнем със съпруга ми да я разглеждаме мноого дълго време.


Разбирателство, любов и приятелство им пожелавам! До колкото знам вече имат малка рожба, която изцяло запълва смисъла на чувството ЩАСТИЕ.



Това е слайдшоуто със страниците от тяхната фотокнига


 

Evgabook дизайнът, който Ви подхожда!



Фото книги от

0 коментара: